Az első felkérés
2012.06.12. Szólj hozzá!
Barátaim és ismerőseim között egyaránt sok a bringa barát. És közülük sokan megdicsérték fehér kerékpárom. Közben egy osztálytársam megkérdezte, neki is át tudnám-e alakítani rozzant- elhanyagolt drótszamárját. Szó szót követett és hirtelen azon vettem észre magam, hogy hazafelé tartok egy kopott bordó , csepel és cseh bringák kül jegyeit magán viselő tákolmányon. Mert itt volt minden. Felemás alig fogó fék, túlkent hajtás, szétrohadt közép csapágy, rettenetes szivaccsal burkolt kormány, stb. A szétszedés és az alkatrészfelmérés után elkezdődhetett a végtelen pucolás. A vázról kiderült, hogy eredetileg kék volt, a kosz alól egy működő váltó és szinte új hátsó racsni került felszínre. A színválasztás után már ment is a váz a porfestőhöz, én meg addig is törődtem a kerekekkel, centírozás és pucolás után még sokáig fognak futni. Ennél a bringánál is az egyszerűség volt a cél így kevés új alkatrész került beszerelésre: két forgáspontos csepel fékek, és a bowdenezés lett cserélve. Talán a sors fintora hogy az új fékek alá nem fért be az eredeti sárhányó, így nem is került fel eme alkatrész. A váz krémszínét egy doboz davidoff goldról próbáltam lemintázni, s mint mindenhez ehhez is passzol a fekete. A kormány bandázs – gumi - nyereg feketeségéhez kellemesen vegyül az alu alkatrészek mattsága. |
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.