Szerintem kevés olyan ember van, aki nem ismeri a Camping kerékpárokat. Egyszerű, praktikus kialakításával sok ember szívébe belopta magát. Az egyszerű szimpla falú acél felniken nem fog ki az idő, a 20”os kerekek tökéletesen megfelelnek egy laza bringázáshoz. Az áttétel is kellemes, és ha meg kell állnunk ott a dörzsfék illetve a szintén ikonikus csehszlovák Super Gránát kontra.2012-08-05 19.28.05

A Campingek gyártása a ’60 as ’70 es évektől a csepel gyár privatizációjáig folyt, majd a Swinn folytatta a ’90 es évektől ám a mountain bike ok ekkorra már nagyobb figyelmet kaptak. Idő közben a típus ráncfelvarráson esett át, gyártják több méretben, akár agyváltóval is.

Mára a Csepel Campingek igencsak elöregedtek. Amelyik nem tűnt el egy költözés során, az egy sufni sarkában várja a megváltó lomtalanítást, de a használatban lévők is siralmas állapotban vannak.

Mert Marikanéni csak a boltba meg vele, neki nem gond egy kotyogó közép tengely, meg az hogy a néni körmén több a festék, mint a bringán. A dörzsfék mán’ vagy 10 éve se működött. A kontra meg ,,úgyse megyek gyorsan aranyom”.

 

Mivel egyik kedvencem elhatároztam, hogy felhajtok egyet. Nemsokára megtudtam, hogy az unoka tesóék nál nem is egy hanem kettő áll a pincében. Kettő lett maradhat? persze.

El is kezdődött a lázas látványtervezés. Milyen legyen a váz, maradnak e a krómozott alatrészek. A szerelést a fehér bringa szétszedésével kezdtem, hiszen azt nem festettem, de szerelésgyakorlásnak megfelelt. Nem is volt vele gond, csapágy csere és zsírozás után minden szépen futott, kapott egy szett gumit, mert az sajna elrohadt. Illetve feltettem hátra egy kosarat.

Nagyjából ekkorra készültem el a másik látványtervével. Egyszerű fekete váz és narancssárga kiegészítők (felni, kormány, láncvédő, nyeregcső). Ha az Orange forma1 es csapatnak bejött nekem is jó lesz.

Már a kerékfűzésnél tudtam, hogy eltaláltam ez-az, amire gondoltam. A koncepció szerint, amit nem porfestettem, az fekete lakkot kapott, így alig 1-2 fém színű alkatrész maradt.

Sajnos a dinamo nem adott le elég áramot, így egy retro ledesre lett cserélve a világítás.Tervezve van rá még 1 kosár.

Jöjjenek hát a képek.2012-08-23 12.20.022012-08-23 12.20.322012-08-23 12.20.082012-08-23 12.20.232012-08-23 12.20.13

 

Címkék: kép kerékpár bringa felújítás Csepel Csillag

A bejegyzés trackback címe:

https://konsibikes.blog.hu/api/trackback/id/tr334773236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horst Tappert (nyomozó) 2017.07.07. 14:58:47

Jól néz ki!
Épp én is szétkaptam anyám campingjét, és valami valami jobb színt szeretnék adni neki. A krómot milyen módszerrel sikerült leszedni?
süti beállítások módosítása